Marka girişimi : kurumsal markalaşma ile şirket stratejisini, kültürünü ve kimliğini uyumlu hale getirme yöntemleri /
Nobel'in izinde iktisat kuramının gelişimi /
Enerji sektörünün geleceği alternatif enerji kaynakları ve Türkiye'nin önündeki fırsatlar /
Kobiler için şirket anayasasının önemi ve oluşturulması /
Bir marka adı yaratmak /
Küresel marka : dünya pazarında kalıcı marka değeri yaratma ve geliştirme yöntemleri /
Uluslararası hizmet ticaretinde gelişmekte olan ülkeler ve Türkiye /
Rekabet gücü perspektifinde lojistik faaliyetlerde performans geliştirme/
Küreselleşmenin sektörel etkileri : araştııma projesi /
Ticaret ve hayat /
Yeni başlayanlar için tüccarlığın prensipleri /
Yükseköğretim kurumlarının bölgelerarası gelişme farklılıkları açısından önemi ve işlevleri /
İstanbul halkının dilencilik olgusuna bakış açısı /
Birinci iktisat tarihi kongresi tebliğleri - 2 : İstanbul, 7- 8 Eylül 2007, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi /
Dünyada ve Türkiye'de mikro finansman ve yoksulluğun azaltılması : teori ve uygulamalar /
Sanayi sektöründeki KOBİ'ler : sorunlar ve çözümleri /
AB müzakere sürecinde KOBİ'lerin korunması ve uyum stratejileri /
KOBİ'lere yönelik destekler semineri, 21.04.2005, İstanbul /
Stratejik düşünce ve kurumsal girişimcilik /
İşletmelerde kurumsallaşma ve kurumsal iletişimin önemi: panel 27.01.2009.