Yüklüyor…
Torque vectorıng and rear wheel steerıng control to ımprove handlıng dynamıcs of an electrıc vehıcle/
Bu tez, arka aks yönlendirme (RWS) ve tork aktarımı kontrolü (TVC) sistemlerinin birlikte kullanılması yoluyla elektrikli araçların yol tutuşu ve stabilite iyileştirme potansiyelini araştırdı. Bu çalışmada birleşik lastik kayma etkilerine sahip doğrusal olmayan bir araç modeli kullanılmıştır. RWS ve...
Yazar: | |
---|---|
Kurumsal yazarlar: | , |
Diğer Yazarlar: | |
Materyal Türü: | Tez |
Dil: | Türkçe İngilizce |
Konular: | |
Online Erişim: | https://hdl.handle.net/20.500.12885/3256 OPAC'ta görüntüle |
Internet
https://hdl.handle.net/20.500.12885/3256OPAC'ta görüntüle
Merkez Kütüphane
Yer Numarası: |
TJ 1 C455 2023
|
---|---|
Kopya Bilgisi | Tez |