Loading…
Torque vectorıng and rear wheel steerıng control to ımprove handlıng dynamıcs of an electrıc vehıcle/
Bu tez, arka aks yönlendirme (RWS) ve tork aktarımı kontrolü (TVC) sistemlerinin birlikte kullanılması yoluyla elektrikli araçların yol tutuşu ve stabilite iyileştirme potansiyelini araştırdı. Bu çalışmada birleşik lastik kayma etkilerine sahip doğrusal olmayan bir araç modeli kullanılmıştır. RWS ve...
Main Author: | |
---|---|
Corporate Authors: | , |
Other Authors: | |
Format: | Thesis |
Language: | Turkish English |
Subjects: | |
Online Access: | https://hdl.handle.net/20.500.12885/3256 View in OPAC |
Internet
https://hdl.handle.net/20.500.12885/3256View in OPAC
Merkez Kütüphane
Call Number: |
TJ 1 C455 2023
|
---|---|
Copy | Tez |