Loading…
Torque vectorıng and rear wheel steerıng control to ımprove handlıng dynamıcs of an electrıc vehıcle/
Bu tez, arka aks yönlendirme (RWS) ve tork aktarımı kontrolü (TVC) sistemlerinin birlikte kullanılması yoluyla elektrikli araçların yol tutuşu ve stabilite iyileştirme potansiyelini araştırdı. Bu çalışmada birleşik lastik kayma etkilerine sahip doğrusal olmayan bir araç modeli kullanılmıştır. RWS ve...
Main Author: | Çelik, Berkay (yazar) |
---|---|
Corporate Authors: | Bursa Teknik Üniversitesi Makina Mühendisliği Anabilim Dalı, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü |
Other Authors: | Uzunsoy, Erdem (tez danışmanı) |
Format: | Thesis |
Language: | Turkish English |
Subjects: | |
Online Access: | https://hdl.handle.net/20.500.12885/3256 View in OPAC |
Similar Items
-
Araç İmal Ve Tadilatına Ait Tarifler, Bazı Esaslar Ve Asgari Şartlar
Published: (2015) -
Yer altı araç otoparklarında jet fan havalandırma sistemlerinin ve fan yerleşim optimizasyonunun hesaplamalı akışkanlar dinamiği ile analizi /
by: Bakır, Mustafa Sinan
Published: (2019) -
Gererek bükme proses parametrelerinin sonlu elemanlar yöntemi ile incelenmesi /
by: Şogen, Hilal
Published: (2022) -
Fotovoltaik-yakıt hücreli bir hibrit elektrikli aracın modellenmesi ve simülasyonu /
by: Taşkaya, Eyyüp -
Hareketsiz alan problemleri için FEniCS ortamında RBVMS metodu ile bir hesaplamalı akışkanlar dinamiği çözücü geliştirilmesi /
by: Hoş, İsmail