Yüklüyor…
Semi-active and active suspension control with road preview/
Çalışma Groupe Renault'nun Vehicle Motion Control projesi kapsamında düşey eksende, taşıtın kontrol edilerek seyir ve sürüş dinamiklerinin iyileştirilmesi amacı ile 2019 haziran ve 2023 yılları arasındaki dört yıllık çalışmanın sonucunda ortaya çıkmıştır. Günümüz taşıtlarında konfor beklen...
Yazar: | Büyükköprü, Mert |
---|---|
Kurumsal yazarlar: | Bursa Teknik Üniversitesi Makine Mühendisliği Ana Bilim Dalı, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü |
Diğer Yazarlar: | Uzunsoy, Erdem (Tez danışmanı) |
Materyal Türü: | Tez |
Dil: | Türkçe İngilizce |
Konular: | |
Online Erişim: | https://hdl.handle.net/20.500.12885/3272 OPAC'ta görüntüle |
Benzer Materyaller
-
Vehicle Suspension System Technology and Design/
Yazar:: Goodarzi, Avesta -
Aktif dengeleme yöntemi ile batarya yönetim sistemlerindeki enerji transferi uygulamaları için çift yönlü geri dönüşlü dönüştürücü tasarımı/
Yazar:: Küpcü, Eren -
Sac şekillendirme etkisi dikkate alınarak yüksek performanslı taşıt pasif güvenlik sistemlerinin geliştirilmesi /
Yazar:: Yıldırım, Ahmet
Baskı/Yayın Bilgisi: (2017) -
Burulma kirişli bir arka aks tasarımı ve taşıt dinamik davranışı üzerine etkileri/
Yazar:: Doğru, Ercan -
ASP ile WEB programcılığına giriş /
Yazar:: Karahoca, Adem
Baskı/Yayın Bilgisi: (2000)