Loading…
Schwartz değer kuramına göre kişilerin değer tipleri e-ticaret tüketici davranışlarını etkilemekte midir?/
Bu çalışmada tüketici davranışını etkileyen psikolojik etmenlerden değer kuramının e-ticaret tüketici davranışını nasıl etkilediği incelenmektedir. Tüketicinin satın alma davranışının etkileyen çok sayıda faktör bulunmakta olup, bu çalışma kişilik kavramı üzerinden Schwartz değer kuramı ile tüketici...
Main Author: | Gülaç, Merve |
---|---|
Corporate Authors: | Bursa Teknik Üniversitesi İşletme Ana Bilim Dalı, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü |
Other Authors: | Camgöz, Mevlüt (Tez danışmanı) |
Format: | Thesis |
Language: | Turkish |
Subjects: |
Similar Items
-
Kültürel değer yönelimlerinin bireysel yatırımcıların finansal yatırım kararlarına etkileri /
by: Çelik, Ayşe Gül
Published: (2024) -
Coğrafya'da değer eğitimi /
by: Çifçi, Taner
Published: (Pegem Akademi Yayıncılık, 2018.) -
Elementer diferansiyel denklemler ve sınır değer problemleri /
by: Boyce, William E.
Published: (Palme Yayıncılık, 2016) -
Değerli taşların kimyasal yapıları ve özellikleri : Doğal taşları tespit yöntemleri /
by: Mastin, John
Published: (Gece Kitaplığı, 2024.) -
E-ticarette tüketici siber güvenliği/
by: Bilge, Özkan Burak
Published: (2023)