Yüklüyor…

Dijital pazarlamada yapay zekânın rolü: Havacılık sektöründe keşifsel bir araştırma /

Günümüz dünyasında hızlı teknolojik ilerlemeler ve bilgiye kolay erişim, küresel ölçekte tüketici davranışlarında büyük değişimlere yol açmaktadır. Artık tüketiciler, yalnızca kaliteli ürün ve hizmet beklentisiyle sınırlı kalmamakta; üretim süreçlerinin çevreye duyarlı ve sürdürülebilir olmasını da...

Ful tanımlama

Detaylı Bibliyografya
Yazar: Çakır, Necati
Müşterek Yazar: Bursa Teknik Üniversitesi İşletme Ana Bilim Dalı
Diğer Yazarlar: Nacar, Ramazan (tez danışmanı)
Materyal Türü: Tez
Dil:Türkçe
Konular:
Online Erişim:OPAC'ta görüntüle

Benzer Materyaller