Yüklüyor…
Dijital pazarlamada yapay zekânın rolü: Havacılık sektöründe keşifsel bir araştırma /
Günümüz dünyasında hızlı teknolojik ilerlemeler ve bilgiye kolay erişim, küresel ölçekte tüketici davranışlarında büyük değişimlere yol açmaktadır. Artık tüketiciler, yalnızca kaliteli ürün ve hizmet beklentisiyle sınırlı kalmamakta; üretim süreçlerinin çevreye duyarlı ve sürdürülebilir olmasını da...
Yazar: | Çakır, Necati |
---|---|
Müşterek Yazar: | Bursa Teknik Üniversitesi İşletme Ana Bilim Dalı |
Diğer Yazarlar: | Nacar, Ramazan (tez danışmanı) |
Materyal Türü: | Tez |
Dil: | Türkçe |
Konular: | |
Online Erişim: | OPAC'ta görüntüle |
Benzer Materyaller
-
Yapay zekâ ve transhümanizm bağlamında Z kuşağı üzerine nitel bir araştırma/
Yazar:: Tufan, Buse Nur -
Yapay zeka teknolojisi ve uygulamaları /
Yazar:: Attila, Ali Şir
Baskı/Yayın Bilgisi: (2022) -
Azerbaycan'da doğal gaz tüketiminin yapay zeka yöntemleri ile analizi ve tahmini/
Yazar:: Madinayev, Tayyar -
Yapay zekâ destekli maliyet yönetimi: istatistiksel ve makine öğrenmesi modelleri ile bir inceleme /
Yazar:: İpek, Senanur -
Poz tahmini için sensör tabanlı bir sistem tasarımı ve uygulaması /
Yazar:: Bilir, Emin Berat