Loading…
Dijital pazarlamada yapay zekânın rolü: Havacılık sektöründe keşifsel bir araştırma /
Günümüz dünyasında hızlı teknolojik ilerlemeler ve bilgiye kolay erişim, küresel ölçekte tüketici davranışlarında büyük değişimlere yol açmaktadır. Artık tüketiciler, yalnızca kaliteli ürün ve hizmet beklentisiyle sınırlı kalmamakta; üretim süreçlerinin çevreye duyarlı ve sürdürülebilir olmasını da...
Main Author: | Çakır, Necati |
---|---|
Corporate Author: | Bursa Teknik Üniversitesi İşletme Ana Bilim Dalı |
Other Authors: | Nacar, Ramazan (tez danışmanı) |
Format: | Thesis |
Language: | Turkish |
Subjects: | |
Online Access: | View in OPAC |
Similar Items
-
Yapay zekâ ve transhümanizm bağlamında Z kuşağı üzerine nitel bir araştırma/
by: Tufan, Buse Nur -
Yapay zeka teknolojisi ve uygulamaları /
by: Attila, Ali Şir
Published: (2022) -
Azerbaycan'da doğal gaz tüketiminin yapay zeka yöntemleri ile analizi ve tahmini/
by: Madinayev, Tayyar -
Yapay zekâ destekli maliyet yönetimi: istatistiksel ve makine öğrenmesi modelleri ile bir inceleme /
by: İpek, Senanur -
Poz tahmini için sensör tabanlı bir sistem tasarımı ve uygulaması /
by: Bilir, Emin Berat