Loading…

Dijital pazarlamada yapay zekânın rolü: Havacılık sektöründe keşifsel bir araştırma /

Günümüz dünyasında hızlı teknolojik ilerlemeler ve bilgiye kolay erişim, küresel ölçekte tüketici davranışlarında büyük değişimlere yol açmaktadır. Artık tüketiciler, yalnızca kaliteli ürün ve hizmet beklentisiyle sınırlı kalmamakta; üretim süreçlerinin çevreye duyarlı ve sürdürülebilir olmasını da...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Çakır, Necati
Corporate Author: Bursa Teknik Üniversitesi İşletme Ana Bilim Dalı
Other Authors: Nacar, Ramazan (tez danışmanı)
Format: Thesis
Language:Turkish
Subjects:
Online Access:View in OPAC

Internet

View in OPAC

Merkez Kütüphane

Holdings details from Merkez Kütüphane
Call Number: HF5001 C355 2025
Copy Tez