Yüklüyor…
Dijital pazarlamada yapay zekânın rolü: Havacılık sektöründe keşifsel bir araştırma /
Günümüz dünyasında hızlı teknolojik ilerlemeler ve bilgiye kolay erişim, küresel ölçekte tüketici davranışlarında büyük değişimlere yol açmaktadır. Artık tüketiciler, yalnızca kaliteli ürün ve hizmet beklentisiyle sınırlı kalmamakta; üretim süreçlerinin çevreye duyarlı ve sürdürülebilir olmasını da...
Yazar: | |
---|---|
Müşterek Yazar: | |
Diğer Yazarlar: | |
Materyal Türü: | Tez |
Dil: | Türkçe |
Konular: | |
Online Erişim: | OPAC'ta görüntüle |
Internet
OPAC'ta görüntüleMerkez Kütüphane
Yer Numarası: |
HF5001 C355 2025
|
---|---|
Kopya Bilgisi | Tez |