Hatch, M. J., Schultz, M., & Arı, D. (2011). Marka girişimi: Kurumsal markalaşma ile şirket stratejisini, kültürünü ve kimliğini uyumlu hale getirme yöntemleri (1. baskı.). İstanbul Ticaret Odası.
Chicago Style (17. basım) AtıfHatch, Mary Jo, Majken Schultz, ve Deniz Arı. Marka Girişimi: Kurumsal Markalaşma Ile şirket Stratejisini, Kültürünü Ve Kimliğini Uyumlu Hale Getirme Yöntemleri. 1. baskı. İstanbul: İstanbul Ticaret Odası, 2011.
MLA (9th ed.) AtıfHatch, Mary Jo, et al. Marka Girişimi: Kurumsal Markalaşma Ile şirket Stratejisini, Kültürünü Ve Kimliğini Uyumlu Hale Getirme Yöntemleri. 1. baskı. İstanbul Ticaret Odası, 2011.
Uyarı: Bu alıntı herzaman %100 doğru olmayabilir..