APA (7. basım) Alıntı

Hatch, M. J., Schultz, M., & Arı, D. (2011). Marka girişimi: Kurumsal markalaşma ile şirket stratejisini, kültürünü ve kimliğini uyumlu hale getirme yöntemleri (1. baskı.). İstanbul Ticaret Odası.

Chicago Style (17. basım) Atıf

Hatch, Mary Jo, Majken Schultz, ve Deniz Arı. Marka Girişimi: Kurumsal Markalaşma Ile şirket Stratejisini, Kültürünü Ve Kimliğini Uyumlu Hale Getirme Yöntemleri. 1. baskı. İstanbul: İstanbul Ticaret Odası, 2011.

MLA (9th ed.) Atıf

Hatch, Mary Jo, et al. Marka Girişimi: Kurumsal Markalaşma Ile şirket Stratejisini, Kültürünü Ve Kimliğini Uyumlu Hale Getirme Yöntemleri. 1. baskı. İstanbul Ticaret Odası, 2011.

Uyarı: Bu alıntı herzaman %100 doğru olmayabilir..