Yüklüyor…

Marka girişimi : kurumsal markalaşma ile şirket stratejisini, kültürünü ve kimliğini uyumlu hale getirme yöntemleri /

Detaylı Bibliyografya
Yazar: Hatch, Mary Jo
Müşterek Yazar: İstanbul Ticaret Odası
Diğer Yazarlar: Schultz, Majken, Arı, Deniz
Materyal Türü: Kitap
Dil:Türkçe
Baskı/Yayın Bilgisi: İstanbul : İstanbul Ticaret Odası, 2011.
Edisyon:1. baskı.
Seri Bilgileri:İstanbul Ticaret Odası yayınları ; 4.
Konular:
Diğer Bilgiler
Diğer Bilgileri:Eserin özgün adı : Taking brand initiative : how companies can align strategy, culture, and identity through corporate branding.
Fiziksel Özellikler:245 sayfa : resimli ; 24 cm.
Bibliyografya:Kaynakça var.
ISBN:9786055467074