Yüklüyor…

İşletmelerin yeşil pazarlama uygulamaları çerçevesinde yaptıkları kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerine yönelik tük etici algısının marka güveni, marka sadakati ve satın alma niyetine etkisi/

Bu çalışmada yeşil pazarlama faaliyetleri çerçevesinde kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerine yönelik tüketici algısı ile marka güveni, marka sadakati ve satın alma niyeti arasında nasıl ve ne yönde bir ilişki olduğu araştırılmıştır.

Detaylı Bibliyografya
Yazar: Şancı, Şeyma
Kurumsal yazarlar: Bursa Teknik Üniversitesi İşletme Anabilim Dalı, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Diğer Yazarlar: Özkan, Bekir (tez danışmanı)
Materyal Türü: Tez
Dil:Türkçe
Konular:
Online Erişim:https://hdl.handle.net/20.500.12885/3197
OPAC'ta görüntüle

Internet

https://hdl.handle.net/20.500.12885/3197
OPAC'ta görüntüle

Merkez Kütüphane

Detaylı Erişim Bilgileri Merkez Kütüphane
Yer Numarası: HF5001 S263 2023
Kopya Bilgisi Tez