Şancı, Ş., & Özkan, B. (2023). İşletmelerin yeşil pazarlama uygulamaları çerçevesinde yaptıkları kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerine yönelik tük etici algısının marka güveni, marka sadakati ve satın alma niyetine etkisi.
Chicago Style (17. basım) AtıfŞancı, Şeyma, ve Bekir Özkan. İşletmelerin Yeşil Pazarlama Uygulamaları çerçevesinde Yaptıkları Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerine Yönelik Tük Etici Algısının Marka Güveni, Marka Sadakati Ve Satın Alma Niyetine Etkisi. 2023.
MLA (9th ed.) AtıfŞancı, Şeyma, ve Bekir Özkan. İşletmelerin Yeşil Pazarlama Uygulamaları çerçevesinde Yaptıkları Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerine Yönelik Tük Etici Algısının Marka Güveni, Marka Sadakati Ve Satın Alma Niyetine Etkisi. 2023.
Uyarı: Bu alıntı herzaman %100 doğru olmayabilir..