Yüklüyor…
İşletmelerin yeşil pazarlama uygulamaları çerçevesinde yaptıkları kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerine yönelik tük etici algısının marka güveni, marka sadakati ve satın alma niyetine etkisi/
Bu çalışmada yeşil pazarlama faaliyetleri çerçevesinde kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerine yönelik tüketici algısı ile marka güveni, marka sadakati ve satın alma niyeti arasında nasıl ve ne yönde bir ilişki olduğu araştırılmıştır.
Yazar: | |
---|---|
Kurumsal yazarlar: | , |
Diğer Yazarlar: | |
Materyal Türü: | Tez |
Dil: | Türkçe |
Konular: |
Özet: | Bu çalışmada yeşil pazarlama faaliyetleri çerçevesinde kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerine yönelik tüketici algısı ile marka güveni, marka sadakati ve satın alma niyeti arasında nasıl ve ne yönde bir ilişki olduğu araştırılmıştır. |
---|---|
Fiziksel Özellikler: | 73 sayfa ; çizimler : 30 cm |
Bibliyografya: | Kaynakça : 57-67 sayfa. |