Yüklüyor…
İşletmelerin yeşil pazarlama uygulamaları çerçevesinde yaptıkları kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerine yönelik tük etici algısının marka güveni, marka sadakati ve satın alma niyetine etkisi/
Bu çalışmada yeşil pazarlama faaliyetleri çerçevesinde kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerine yönelik tüketici algısı ile marka güveni, marka sadakati ve satın alma niyeti arasında nasıl ve ne yönde bir ilişki olduğu araştırılmıştır.
Yazar: | Şancı, Şeyma |
---|---|
Kurumsal yazarlar: | Bursa Teknik Üniversitesi İşletme Anabilim Dalı, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü |
Diğer Yazarlar: | Özkan, Bekir (tez danışmanı) |
Materyal Türü: | Tez |
Dil: | Türkçe |
Konular: |
Benzer Materyaller
-
Marka yönetimi : marka ürününüze ruh katar /
Yazar:: Ak, Mehmet
Baskı/Yayın Bilgisi: (Akis, 2006.) -
Marka Yönetimi ve Marka Değerinin Ölçülmesi /
Yazar:: Yüksel, Ülkü
Baskı/Yayın Bilgisi: (Beta Yayınları, 2005.) -
Küresel marka : dünya pazarında kalıcı marka değeri yaratma ve geliştirme yöntemleri /
Yazar:: Hollis, Nigel
Baskı/Yayın Bilgisi: (İstanbul Ticaret Odası, 2011.) -
Marka bilmecesi: markanızın sırlarını çözmek /
Yazar:: Bruce, Duncan, 1951-
Baskı/Yayın Bilgisi: (Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları, 2010.) -
Türk Marka Hukuku/
Yazar:: Çolak, Uğur
Baskı/Yayın Bilgisi: (On İki Levha Yayınları, 2023)