Loading…
İşletmelerin yeşil pazarlama uygulamaları çerçevesinde yaptıkları kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerine yönelik tük etici algısının marka güveni, marka sadakati ve satın alma niyetine etkisi/
Bu çalışmada yeşil pazarlama faaliyetleri çerçevesinde kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerine yönelik tüketici algısı ile marka güveni, marka sadakati ve satın alma niyeti arasında nasıl ve ne yönde bir ilişki olduğu araştırılmıştır.
Main Author: | Şancı, Şeyma |
---|---|
Corporate Authors: | Bursa Teknik Üniversitesi İşletme Anabilim Dalı, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü |
Other Authors: | Özkan, Bekir (tez danışmanı) |
Format: | Thesis |
Language: | Turkish |
Subjects: |
Similar Items
-
Marka yönetimi : marka ürününüze ruh katar /
by: Ak, Mehmet
Published: (Akis, 2006.) -
Marka Yönetimi ve Marka Değerinin Ölçülmesi /
by: Yüksel, Ülkü
Published: (Beta Yayınları, 2005.) -
Küresel marka : dünya pazarında kalıcı marka değeri yaratma ve geliştirme yöntemleri /
by: Hollis, Nigel
Published: (İstanbul Ticaret Odası, 2011.) -
Marka bilmecesi: markanızın sırlarını çözmek /
by: Bruce, Duncan, 1951-
Published: (Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları, 2010.) -
Türk Marka Hukuku/
by: Çolak, Uğur
Published: (On İki Levha Yayınları, 2023)