Yüklüyor…

Schwartz değer kuramına göre kişilerin değer tipleri e-ticaret tüketici davranışlarını etkilemekte midir?/

Bu çalışmada tüketici davranışını etkileyen psikolojik etmenlerden değer kuramının e-ticaret tüketici davranışını nasıl etkilediği incelenmektedir. Tüketicinin satın alma davranışının etkileyen çok sayıda faktör bulunmakta olup, bu çalışma kişilik kavramı üzerinden Schwartz değer kuramı ile tüketici...

Ful tanımlama

Detaylı Bibliyografya
Yazar: Gülaç, Merve
Kurumsal yazarlar: Bursa Teknik Üniversitesi İşletme Ana Bilim Dalı, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Diğer Yazarlar: Camgöz, Mevlüt (Tez danışmanı)
Materyal Türü: Tez
Dil:Türkçe
Konular:

Benzer Materyaller