Yüklüyor…
Schwartz değer kuramına göre kişilerin değer tipleri e-ticaret tüketici davranışlarını etkilemekte midir?/
Bu çalışmada tüketici davranışını etkileyen psikolojik etmenlerden değer kuramının e-ticaret tüketici davranışını nasıl etkilediği incelenmektedir. Tüketicinin satın alma davranışının etkileyen çok sayıda faktör bulunmakta olup, bu çalışma kişilik kavramı üzerinden Schwartz değer kuramı ile tüketici...
Yazar: | Gülaç, Merve |
---|---|
Kurumsal yazarlar: | Bursa Teknik Üniversitesi İşletme Ana Bilim Dalı, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü |
Diğer Yazarlar: | Camgöz, Mevlüt (Tez danışmanı) |
Materyal Türü: | Tez |
Dil: | Türkçe |
Konular: |
Benzer Materyaller
-
Kültürel değer yönelimlerinin bireysel yatırımcıların finansal yatırım kararlarına etkileri /
Yazar:: Çelik, Ayşe Gül
Baskı/Yayın Bilgisi: (2024) -
Coğrafya'da değer eğitimi /
Yazar:: Çifçi, Taner
Baskı/Yayın Bilgisi: (Pegem Akademi Yayıncılık, 2018.) -
Elementer diferansiyel denklemler ve sınır değer problemleri /
Yazar:: Boyce, William E.
Baskı/Yayın Bilgisi: (Palme Yayıncılık, 2016) -
Değerli taşların kimyasal yapıları ve özellikleri : Doğal taşları tespit yöntemleri /
Yazar:: Mastin, John
Baskı/Yayın Bilgisi: (Gece Kitaplığı, 2024.) -
E-ticarette tüketici siber güvenliği/
Yazar:: Bilge, Özkan Burak
Baskı/Yayın Bilgisi: (2023)