Loading…

Schwartz değer kuramına göre kişilerin değer tipleri e-ticaret tüketici davranışlarını etkilemekte midir?/

Bu çalışmada tüketici davranışını etkileyen psikolojik etmenlerden değer kuramının e-ticaret tüketici davranışını nasıl etkilediği incelenmektedir. Tüketicinin satın alma davranışının etkileyen çok sayıda faktör bulunmakta olup, bu çalışma kişilik kavramı üzerinden Schwartz değer kuramı ile tüketici...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Gülaç, Merve
Corporate Authors: Bursa Teknik Üniversitesi İşletme Ana Bilim Dalı, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Other Authors: Camgöz, Mevlüt (Tez danışmanı)
Format: Thesis
Language:Turkish
Subjects:
Online Access:https://hdl.handle.net/20.500.12885/3200
View in OPAC

Internet

https://hdl.handle.net/20.500.12885/3200
View in OPAC

Merkez Kütüphane

Holdings details from Merkez Kütüphane
Call Number: HF5001 G853 2023
Copy Tez