Loading…
Schwartz değer kuramına göre kişilerin değer tipleri e-ticaret tüketici davranışlarını etkilemekte midir?/
Bu çalışmada tüketici davranışını etkileyen psikolojik etmenlerden değer kuramının e-ticaret tüketici davranışını nasıl etkilediği incelenmektedir. Tüketicinin satın alma davranışının etkileyen çok sayıda faktör bulunmakta olup, bu çalışma kişilik kavramı üzerinden Schwartz değer kuramı ile tüketici...
Main Author: | |
---|---|
Corporate Authors: | , |
Other Authors: | |
Format: | Thesis |
Language: | Turkish |
Subjects: | |
Online Access: | https://hdl.handle.net/20.500.12885/3200 View in OPAC |
Internet
https://hdl.handle.net/20.500.12885/3200View in OPAC
Merkez Kütüphane
Call Number: |
HF5001 G853 2023
|
---|---|
Copy | Tez |