Yüklüyor…
Schwartz değer kuramına göre kişilerin değer tipleri e-ticaret tüketici davranışlarını etkilemekte midir?/
Bu çalışmada tüketici davranışını etkileyen psikolojik etmenlerden değer kuramının e-ticaret tüketici davranışını nasıl etkilediği incelenmektedir. Tüketicinin satın alma davranışının etkileyen çok sayıda faktör bulunmakta olup, bu çalışma kişilik kavramı üzerinden Schwartz değer kuramı ile tüketici...
| Yazar: | |
|---|---|
| Kurumsal yazarlar: | , |
| Diğer Yazarlar: | |
| Materyal Türü: | Tez |
| Dil: | Türkçe |
| Konular: | |
| Online Erişim: | https://hdl.handle.net/20.500.12885/3200 OPAC'ta görüntüle |
Internet
https://hdl.handle.net/20.500.12885/3200OPAC'ta görüntüle
Merkez Kütüphane
| Yer Numarası: |
HF5001 G853 2023
|
|---|---|
| Kopya Bilgisi | Tez |