Loading…

Türkiye'de hazır giyim sektörünün rekabet gücü: markalaşma yönüyle bir değerlendirme /

Hazır giyim sektörü, rekabet gücü kavramının önemli araçlarından birisi olarak nitelendirilebilmektedir. Günümüz itibarıyla globalleşmenin de etkisiyle imalatçı firmalar yalnızca bulundukları ülkelerde bulunan işletmelerle değil, aynı zamanda dünya çapında aynı iş kolunda çalışma yapan diğer firmala...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Gümüş, Bahar
Corporate Authors: Bursa Teknik Üniversitesi Uluslararası Ekonomi Politikası Ana Bilim Dalı, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Other Authors: Çakırca, Burak (tez danışmanı)
Format: Thesis
Language:Turkish
Subjects:
Online Access:https://hdl.handle.net/20.500.12885/3532
View in OPAC

Internet

https://hdl.handle.net/20.500.12885/3532
View in OPAC

Merkez Kütüphane

Holdings details from Merkez Kütüphane
Call Number: HB 1 G868 2024
Copy Tez