Yüklüyor…

Türkiye'de hazır giyim sektörünün rekabet gücü: markalaşma yönüyle bir değerlendirme /

Hazır giyim sektörü, rekabet gücü kavramının önemli araçlarından birisi olarak nitelendirilebilmektedir. Günümüz itibarıyla globalleşmenin de etkisiyle imalatçı firmalar yalnızca bulundukları ülkelerde bulunan işletmelerle değil, aynı zamanda dünya çapında aynı iş kolunda çalışma yapan diğer firmala...

Ful tanımlama

Detaylı Bibliyografya
Yazar: Gümüş, Bahar
Kurumsal yazarlar: Bursa Teknik Üniversitesi Uluslararası Ekonomi Politikası Ana Bilim Dalı, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Diğer Yazarlar: Çakırca, Burak (tez danışmanı)
Materyal Türü: Tez
Dil:Türkçe
Konular:
Online Erişim:https://hdl.handle.net/20.500.12885/3532
OPAC'ta görüntüle

Internet

https://hdl.handle.net/20.500.12885/3532
OPAC'ta görüntüle

Merkez Kütüphane

Detaylı Erişim Bilgileri Merkez Kütüphane
Yer Numarası: HB 1 G868 2024
Kopya Bilgisi Tez