Yüklüyor…
Türkiye'de hazır giyim sektörünün rekabet gücü: markalaşma yönüyle bir değerlendirme /
Hazır giyim sektörü, rekabet gücü kavramının önemli araçlarından birisi olarak nitelendirilebilmektedir. Günümüz itibarıyla globalleşmenin de etkisiyle imalatçı firmalar yalnızca bulundukları ülkelerde bulunan işletmelerle değil, aynı zamanda dünya çapında aynı iş kolunda çalışma yapan diğer firmala...
Yazar: | Gümüş, Bahar |
---|---|
Kurumsal yazarlar: | Bursa Teknik Üniversitesi Uluslararası Ekonomi Politikası Ana Bilim Dalı, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü |
Diğer Yazarlar: | Çakırca, Burak (tez danışmanı) |
Materyal Türü: | Tez |
Dil: | Türkçe |
Konular: | |
Online Erişim: | https://hdl.handle.net/20.500.12885/3532 OPAC'ta görüntüle |
Benzer Materyaller
-
Yenilik ve ulusal rekabet gücü /
Yazar:: Atik, Hayriye
Baskı/Yayın Bilgisi: (2005) -
Sağlık politikaları çerçevesinde Türk ilaç sektörünün rekabet gücü analizi : elmas modeli ile bir değerlendirme /
Yazar:: Bağcı, Ebru -
Rekabet gücü perspektifinde lojistik faaliyetlerde performans geliştirme/
Yazar:: Kayabaşı, Aydın
Baskı/Yayın Bilgisi: (2010) -
Rekabet üstü : (Sur/petition) /
Yazar:: De Bono, Edward, 1933- -
Isparta yöresel kadın giysileri /
Yazar:: Kartal, Zerrin
Baskı/Yayın Bilgisi: (2014)