Yüklüyor…
Türkiye'de hazır giyim sektörünün rekabet gücü: markalaşma yönüyle bir değerlendirme /
Hazır giyim sektörü, rekabet gücü kavramının önemli araçlarından birisi olarak nitelendirilebilmektedir. Günümüz itibarıyla globalleşmenin de etkisiyle imalatçı firmalar yalnızca bulundukları ülkelerde bulunan işletmelerle değil, aynı zamanda dünya çapında aynı iş kolunda çalışma yapan diğer firmala...
Yazar: | |
---|---|
Kurumsal yazarlar: | , |
Diğer Yazarlar: | |
Materyal Türü: | Tez |
Dil: | Türkçe |
Konular: | |
Online Erişim: | https://hdl.handle.net/20.500.12885/3532 OPAC'ta görüntüle |
Internet
https://hdl.handle.net/20.500.12885/3532OPAC'ta görüntüle
Merkez Kütüphane
Yer Numarası: |
HB 1 G868 2024
|
---|---|
Kopya Bilgisi | Tez |