Yüklüyor…
Chassis handbook : fundamentals, driving dynamics, components, mechatronics, perspectives /
Diğer Yazarlar: | Heissing, Bernd, Ersoy, Metin |
---|---|
Materyal Türü: | Kitap |
Dil: | İngilizce |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
Wiesbaden :
Vieweg + Teubner,
2011.
|
Konular: |
Benzer Materyaller
-
Automotive handbook /
Baskı/Yayın Bilgisi: (Robert Bosch ; 2011.) -
Master handbook of acoustics /
Yazar:: Everest, F. Alton
Baskı/Yayın Bilgisi: (Mc Graw Hill, 2015.) -
Handbook of alternative fuel technologies /
Yazar:: Lee, Sunggyu
Baskı/Yayın Bilgisi: (CRC Press, 2007.) -
Foundation engineering handbook : design and construction with the 2009 international building code /
Yazar:: Day, Robert W.
Baskı/Yayın Bilgisi: (McGraw-Hill, 2010.) -
Handbook of composites from renewable materials : biodegradable materials /
Baskı/Yayın Bilgisi: (Wiley, 2017.)