Yüklüyor…
Güncel pazarlama yaklaşımlarından seçmeler /
Diğer Yazarlar: | , , |
---|---|
Materyal Türü: | Kitap |
Dil: | Türkçe |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
a Ankara :
Detay Yayıncılık,
2010.
|
Edisyon: | 2.baskı : Ekim 2010 |
Seri Bilgileri: | Detay Yayınları ;
229. |
Konular: | |
Online Erişim: | OPAC'ta görüntüle |
İçindekiler:
- Pazarlamanın yen tanımı ve pazarlama karmasındaki değişime ilişkin değerlendirmeler--Postmodern dönemde pazarlama--Değer pazarlaması--Pazar yönlülük--Müşteri memnuniyeti (ya memnun et ya da terk et)--Niş pazarlama--Veri tabanlı pazarlama--Doğrudan pazarlama--İnternet ortamında pazarlama--Müşteri ilişkileri yönetimi--Mobil pazarlama--Pazarlamada sanal topluluklar--Ağızdan ağıza iletişim ve pazarlama--Amaca yönelik pazarlama--Etkinlik pazarlaması--Toplam kalite yönetimi ve pazarlama--Tedarik zinciri yönetiminde bütünleşme ve internet--Pazarlama iletişimi--Sosyal pazarlama--Bir kazan-kazan yaklaşımı olarak franchising ve pazar başarısındaki rolü--Pazarlama açısından etik.